Przejdź do treści

KOTWICA.SZCZECIN.PL

żyć aby płynąć, płynąć by żyć …

Menu
  • GALERIA FOTO
  • MARINY I PRZYSTANIE
  • INFORMACJE POGODOWE
  • INFORMACJE PORTOWE
  • KURSY WALUT NBP
  • KONTAKT

GALERIA FOTO

Galeria I – Jezioro Dąbie Małe i jego dopływy.

Galeria II – Przekop Mieleński, Odra Zachodnia i kanały portowe.

– powrót do strony głównej –

Podziel się wiadomością.....
more

OSTRZEŻENIA METEO DLA BAŁTYKU
PROGNOZA POGODY DLA BAŁTYKU

RADIO SZCZECIN

Radio Szczecin łączy nas wszędzie
– słuchaj OnLine (klik) –

Emisja naziemna FM :
• 92.0 i 94.4 MHz – Szczecin,
• 98,7 MHz – Kołobrzeg,
• 106,3 MHz – Świnoujście.
Emisja naziemna DAB+ :
• kanał 11A (216,928 MHz) – Szczecin
,

„RADIOWA SZKOŁA POD ŻAGLAMI” – słuchaj w Radio Szczecin (klik)

 

RSS URZĄD MORSKI SZ-N

  • Informacja o ogłoszeniu przetargu publicznego 27 czerwca 2022
  • Informacja dot. możliwości nieodpłatnego przekazania zbędnego składnika rzeczowego majątku ruchomego 10 czerwca 2022
  • Zniesienie bosmanatu w Kamieniu Pomorskim 27 maja 2022

RSS POLSKA MORSKA

  • 20. rocznica utworzenia Centrum Operacji Morskich – Dowództwa Komponentu Morskiego 5 lipca 2022
  • Zmiana ustawy o elektrowniach wiatrowych uwolni tereny do budowy farm wiatrowych 5 lipca 2022
  • Orłowska plaża znów szeroka 5 lipca 2022

RSS PORTAL STOCZNIOWY

  • 4 lipca do Terminalu LNG w Świnoujściu zawinął kolejny gazowiec Al Huwaila 5 lipca 2022 p.stoczniowy
  • Kolejny sukces indonezyjskiego przemysłu stoczniowego [WIDEO]  5 lipca 2022 p.stoczniowy
  • Udział amerykańskich portów w rozwoju Morskiej Energetyki Wiatrowej w USA  4 lipca 2022 p.stoczniowy

RSS PORTAL MORSKI

  • Zełenski skrytykował greckich armatorów za transportowanie rosyjskiej ropy 5 lipca 2022
  • Uniwersytet Gdański: dobre praktyki w zakresie edukacji na rzecz morskiej energetyki wiatrowej 5 lipca 2022
  • Pomorskie: Woda zdatna do kąpieli we wszystkich kąpieliskach nad morzem i jeziorami 5 lipca 2022

RSS SAIL24.PL NEWS

  • LOTOS Nord Cup Gdańsk – pożegnanie jachtów morskich. Bursztynowy Puchar Neptuna zdobyty! 4 lipca 2022
  • LOTOS Nord Cup Gdańsk – trzeba zrozumieć wiatr. Regaty klas ILCA zakończone 1 lipca 2022
  • 10 dniowy kurs (plus rejs) manewrowy katamaranem – Chorwacja, październik 2022 1 lipca 2022

RSS GŁOS SZCZECIŃSKI

  • Chcesz zagrać w Wiedźmina w wirtualnej rzeczywistości? Wkrótce będzie to możliwe! Fan tworzy modyfikację pierwszej części - The Witcher VR 5 lipca 2022
  • Rośnie liczba ofiar masakry w Highland Park. Sprawca już wcześniej miał kłopoty z prawem, a mimo to mógł legalnie kupić broń 5 lipca 2022
  • Rosyjskim koneserom markowego alkoholu kończą się zapasy. Zaczną pić bimber? 5 lipca 2022

RSS wSZCZECINIE.PL

  • Ile kosztuje układanie kostki brukowej? 5 lipca 2022
  • To jedyne takie warsztaty w Polsce! Będzie można stworzyć świecę, która w 100% spełnia nasze oczekiwania 5 lipca 2022
  • Chłopiec zmarł w nagrzanym samochodzie. Są zarzuty dla matki dziecka 5 lipca 2022

KOTWICA.SZCZECIN.PL – UCHWYCONE W OBIEKTYWIE APARATU

Urząd Morski w Szczecinie - oznakowanie toru wodnego, oznakowanie boczne.
Urząd Morski w Szczecinie - oznakowanie toru wodnego, oznakowanie boczne.
Urząd Morski w Szczecinie - oznakowanie toru wodnego, oznakowanie boczne.
Urząd Morski w Szczecinie - oznakowanie toru wodnego, oznakowanie boczne.
Urząd Morski w Szczecinie - oznakowanie toru wodnego, oznakowanie boczne.
Urząd Morski w Szczecinie - oznakowanie toru wodnego, oznakowanie boczne.
Urząd Morski w Szczecinie - oznakowanie toru wodnego, oznakowanie boczne.
Urząd Morski w Szczecinie - oznakowanie toru wodnego, oznakowanie boczne.
Urząd Morski w Szczecinie - oznakowanie toru wodnego, oznakowanie boczne.
Urząd Morski w Szczecinie - oznakowanie toru wodnego, oznakowanie boczne.
kotwica.szczecin.pl
kotwica.szczecin.pl
•
Follow

Urząd Morski w Szczecinie – oznakowanie toru wodnego, oznakowanie boczne.

Podziel się wiadomością.....
more
2 tygodnie temu
View on Instagram |
1/9
Urząd Morski w Szczecinie - oznakowanie toru wodnego, stacje VTS/AIS

System Automatycznej Identyfikacji, AIS (ang. Automatic Identification System, AIS) – system automatycznej łączności opracowany w końcu XX wieku i rozpowszechniony na początku XXI. Zapewnia automatyczną wymianę danych, przydatnych do uniknięcia kolizji między statkami oraz identyfikujący statek dla brzegowych systemów nadzorujących ruch statków (VTS).

System AIS przesyła następujące rodzaje danych:

Informacje dynamiczne: 
pozycja statku, jego kurs i prędkość, informacje o zmianie kursu oraz status statku,
Dane statyczne: nazwa statku, jego sygnał wywoławczy (Call Sign), bandera, numery IMO oraz MMSI, rok budowy, typ oraz wymiary statku,

Dane dotyczące danej podróży: 
port przeznaczenia, spodziewany czas przybycia (ETA), zanurzenie.

Dane te, wraz z informacjami wprowadzonymi ręcznie (nazwa jednostki, sygnał wywoławczy, numer MMSI, port przeznaczenia, zanurzenie, liczba osób na pokładzie, a także położenie anteny AIS na pokładzie jednostki i jej podstawowe wymiary) są nadawane w specjalnym formacie i mogą być odczytane przez urządzenia AIS na statkach w pobliżu (do kilkudziesięciu mil morskich) i stacjach kontroli ruchu. AIS jest połączony z systemami antykolizyjnymi statku oraz VDR (rejestratorem parametrów statku tzw. czarna skrzynka). 
Dane odbierane przez system są wyświetlane na ekranach radarów i dzięki temu rozwiązaniu oficer wachtowy ma ułatwione zadanie w podjęciu decyzji o uniknięciu kolizji.

kotwica.szczecin.pl posiada dwie stacje bazowe Systemu Automatycznej Identyfikacji AIS i jest partnerem streamingowym dla serwisów morskich: AISHub, VesselFinder, MarineTraffic, FleetMon

Projekt AIS: http://kotwica.szczecin.pl/ais/
Urząd Morski w Szczecinie - oznakowanie toru wodnego, stacje VTS/AIS

System Automatycznej Identyfikacji, AIS (ang. Automatic Identification System, AIS) – system automatycznej łączności opracowany w końcu XX wieku i rozpowszechniony na początku XXI. Zapewnia automatyczną wymianę danych, przydatnych do uniknięcia kolizji między statkami oraz identyfikujący statek dla brzegowych systemów nadzorujących ruch statków (VTS).

System AIS przesyła następujące rodzaje danych:

Informacje dynamiczne: 
pozycja statku, jego kurs i prędkość, informacje o zmianie kursu oraz status statku,
Dane statyczne: nazwa statku, jego sygnał wywoławczy (Call Sign), bandera, numery IMO oraz MMSI, rok budowy, typ oraz wymiary statku,

Dane dotyczące danej podróży: 
port przeznaczenia, spodziewany czas przybycia (ETA), zanurzenie.

Dane te, wraz z informacjami wprowadzonymi ręcznie (nazwa jednostki, sygnał wywoławczy, numer MMSI, port przeznaczenia, zanurzenie, liczba osób na pokładzie, a także położenie anteny AIS na pokładzie jednostki i jej podstawowe wymiary) są nadawane w specjalnym formacie i mogą być odczytane przez urządzenia AIS na statkach w pobliżu (do kilkudziesięciu mil morskich) i stacjach kontroli ruchu. AIS jest połączony z systemami antykolizyjnymi statku oraz VDR (rejestratorem parametrów statku tzw. czarna skrzynka). 
Dane odbierane przez system są wyświetlane na ekranach radarów i dzięki temu rozwiązaniu oficer wachtowy ma ułatwione zadanie w podjęciu decyzji o uniknięciu kolizji.

kotwica.szczecin.pl posiada dwie stacje bazowe Systemu Automatycznej Identyfikacji AIS i jest partnerem streamingowym dla serwisów morskich: AISHub, VesselFinder, MarineTraffic, FleetMon

Projekt AIS: http://kotwica.szczecin.pl/ais/
Urząd Morski w Szczecinie - oznakowanie toru wodnego, stacje VTS/AIS

System Automatycznej Identyfikacji, AIS (ang. Automatic Identification System, AIS) – system automatycznej łączności opracowany w końcu XX wieku i rozpowszechniony na początku XXI. Zapewnia automatyczną wymianę danych, przydatnych do uniknięcia kolizji między statkami oraz identyfikujący statek dla brzegowych systemów nadzorujących ruch statków (VTS).

System AIS przesyła następujące rodzaje danych:

Informacje dynamiczne: 
pozycja statku, jego kurs i prędkość, informacje o zmianie kursu oraz status statku,
Dane statyczne: nazwa statku, jego sygnał wywoławczy (Call Sign), bandera, numery IMO oraz MMSI, rok budowy, typ oraz wymiary statku,

Dane dotyczące danej podróży: 
port przeznaczenia, spodziewany czas przybycia (ETA), zanurzenie.

Dane te, wraz z informacjami wprowadzonymi ręcznie (nazwa jednostki, sygnał wywoławczy, numer MMSI, port przeznaczenia, zanurzenie, liczba osób na pokładzie, a także położenie anteny AIS na pokładzie jednostki i jej podstawowe wymiary) są nadawane w specjalnym formacie i mogą być odczytane przez urządzenia AIS na statkach w pobliżu (do kilkudziesięciu mil morskich) i stacjach kontroli ruchu. AIS jest połączony z systemami antykolizyjnymi statku oraz VDR (rejestratorem parametrów statku tzw. czarna skrzynka). 
Dane odbierane przez system są wyświetlane na ekranach radarów i dzięki temu rozwiązaniu oficer wachtowy ma ułatwione zadanie w podjęciu decyzji o uniknięciu kolizji.

kotwica.szczecin.pl posiada dwie stacje bazowe Systemu Automatycznej Identyfikacji AIS i jest partnerem streamingowym dla serwisów morskich: AISHub, VesselFinder, MarineTraffic, FleetMon

Projekt AIS: http://kotwica.szczecin.pl/ais/
Urząd Morski w Szczecinie - oznakowanie toru wodnego, stacje VTS/AIS

System Automatycznej Identyfikacji, AIS (ang. Automatic Identification System, AIS) – system automatycznej łączności opracowany w końcu XX wieku i rozpowszechniony na początku XXI. Zapewnia automatyczną wymianę danych, przydatnych do uniknięcia kolizji między statkami oraz identyfikujący statek dla brzegowych systemów nadzorujących ruch statków (VTS).

System AIS przesyła następujące rodzaje danych:

Informacje dynamiczne: 
pozycja statku, jego kurs i prędkość, informacje o zmianie kursu oraz status statku,
Dane statyczne: nazwa statku, jego sygnał wywoławczy (Call Sign), bandera, numery IMO oraz MMSI, rok budowy, typ oraz wymiary statku,

Dane dotyczące danej podróży: 
port przeznaczenia, spodziewany czas przybycia (ETA), zanurzenie.

Dane te, wraz z informacjami wprowadzonymi ręcznie (nazwa jednostki, sygnał wywoławczy, numer MMSI, port przeznaczenia, zanurzenie, liczba osób na pokładzie, a także położenie anteny AIS na pokładzie jednostki i jej podstawowe wymiary) są nadawane w specjalnym formacie i mogą być odczytane przez urządzenia AIS na statkach w pobliżu (do kilkudziesięciu mil morskich) i stacjach kontroli ruchu. AIS jest połączony z systemami antykolizyjnymi statku oraz VDR (rejestratorem parametrów statku tzw. czarna skrzynka). 
Dane odbierane przez system są wyświetlane na ekranach radarów i dzięki temu rozwiązaniu oficer wachtowy ma ułatwione zadanie w podjęciu decyzji o uniknięciu kolizji.

kotwica.szczecin.pl posiada dwie stacje bazowe Systemu Automatycznej Identyfikacji AIS i jest partnerem streamingowym dla serwisów morskich: AISHub, VesselFinder, MarineTraffic, FleetMon

Projekt AIS: http://kotwica.szczecin.pl/ais/
Urząd Morski w Szczecinie - oznakowanie toru wodnego, stacje VTS/AIS

System Automatycznej Identyfikacji, AIS (ang. Automatic Identification System, AIS) – system automatycznej łączności opracowany w końcu XX wieku i rozpowszechniony na początku XXI. Zapewnia automatyczną wymianę danych, przydatnych do uniknięcia kolizji między statkami oraz identyfikujący statek dla brzegowych systemów nadzorujących ruch statków (VTS).

System AIS przesyła następujące rodzaje danych:

Informacje dynamiczne: 
pozycja statku, jego kurs i prędkość, informacje o zmianie kursu oraz status statku,
Dane statyczne: nazwa statku, jego sygnał wywoławczy (Call Sign), bandera, numery IMO oraz MMSI, rok budowy, typ oraz wymiary statku,

Dane dotyczące danej podróży: 
port przeznaczenia, spodziewany czas przybycia (ETA), zanurzenie.

Dane te, wraz z informacjami wprowadzonymi ręcznie (nazwa jednostki, sygnał wywoławczy, numer MMSI, port przeznaczenia, zanurzenie, liczba osób na pokładzie, a także położenie anteny AIS na pokładzie jednostki i jej podstawowe wymiary) są nadawane w specjalnym formacie i mogą być odczytane przez urządzenia AIS na statkach w pobliżu (do kilkudziesięciu mil morskich) i stacjach kontroli ruchu. AIS jest połączony z systemami antykolizyjnymi statku oraz VDR (rejestratorem parametrów statku tzw. czarna skrzynka). 
Dane odbierane przez system są wyświetlane na ekranach radarów i dzięki temu rozwiązaniu oficer wachtowy ma ułatwione zadanie w podjęciu decyzji o uniknięciu kolizji.

kotwica.szczecin.pl posiada dwie stacje bazowe Systemu Automatycznej Identyfikacji AIS i jest partnerem streamingowym dla serwisów morskich: AISHub, VesselFinder, MarineTraffic, FleetMon

Projekt AIS: http://kotwica.szczecin.pl/ais/
Urząd Morski w Szczecinie - oznakowanie toru wodnego, stacje VTS/AIS

System Automatycznej Identyfikacji, AIS (ang. Automatic Identification System, AIS) – system automatycznej łączności opracowany w końcu XX wieku i rozpowszechniony na początku XXI. Zapewnia automatyczną wymianę danych, przydatnych do uniknięcia kolizji między statkami oraz identyfikujący statek dla brzegowych systemów nadzorujących ruch statków (VTS).

System AIS przesyła następujące rodzaje danych:

Informacje dynamiczne: 
pozycja statku, jego kurs i prędkość, informacje o zmianie kursu oraz status statku,
Dane statyczne: nazwa statku, jego sygnał wywoławczy (Call Sign), bandera, numery IMO oraz MMSI, rok budowy, typ oraz wymiary statku,

Dane dotyczące danej podróży: 
port przeznaczenia, spodziewany czas przybycia (ETA), zanurzenie.

Dane te, wraz z informacjami wprowadzonymi ręcznie (nazwa jednostki, sygnał wywoławczy, numer MMSI, port przeznaczenia, zanurzenie, liczba osób na pokładzie, a także położenie anteny AIS na pokładzie jednostki i jej podstawowe wymiary) są nadawane w specjalnym formacie i mogą być odczytane przez urządzenia AIS na statkach w pobliżu (do kilkudziesięciu mil morskich) i stacjach kontroli ruchu. AIS jest połączony z systemami antykolizyjnymi statku oraz VDR (rejestratorem parametrów statku tzw. czarna skrzynka). 
Dane odbierane przez system są wyświetlane na ekranach radarów i dzięki temu rozwiązaniu oficer wachtowy ma ułatwione zadanie w podjęciu decyzji o uniknięciu kolizji.

kotwica.szczecin.pl posiada dwie stacje bazowe Systemu Automatycznej Identyfikacji AIS i jest partnerem streamingowym dla serwisów morskich: AISHub, VesselFinder, MarineTraffic, FleetMon

Projekt AIS: http://kotwica.szczecin.pl/ais/
Urząd Morski w Szczecinie - oznakowanie toru wodnego, stacje VTS/AIS

System Automatycznej Identyfikacji, AIS (ang. Automatic Identification System, AIS) – system automatycznej łączności opracowany w końcu XX wieku i rozpowszechniony na początku XXI. Zapewnia automatyczną wymianę danych, przydatnych do uniknięcia kolizji między statkami oraz identyfikujący statek dla brzegowych systemów nadzorujących ruch statków (VTS).

System AIS przesyła następujące rodzaje danych:

Informacje dynamiczne: 
pozycja statku, jego kurs i prędkość, informacje o zmianie kursu oraz status statku,
Dane statyczne: nazwa statku, jego sygnał wywoławczy (Call Sign), bandera, numery IMO oraz MMSI, rok budowy, typ oraz wymiary statku,

Dane dotyczące danej podróży: 
port przeznaczenia, spodziewany czas przybycia (ETA), zanurzenie.

Dane te, wraz z informacjami wprowadzonymi ręcznie (nazwa jednostki, sygnał wywoławczy, numer MMSI, port przeznaczenia, zanurzenie, liczba osób na pokładzie, a także położenie anteny AIS na pokładzie jednostki i jej podstawowe wymiary) są nadawane w specjalnym formacie i mogą być odczytane przez urządzenia AIS na statkach w pobliżu (do kilkudziesięciu mil morskich) i stacjach kontroli ruchu. AIS jest połączony z systemami antykolizyjnymi statku oraz VDR (rejestratorem parametrów statku tzw. czarna skrzynka). 
Dane odbierane przez system są wyświetlane na ekranach radarów i dzięki temu rozwiązaniu oficer wachtowy ma ułatwione zadanie w podjęciu decyzji o uniknięciu kolizji.

kotwica.szczecin.pl posiada dwie stacje bazowe Systemu Automatycznej Identyfikacji AIS i jest partnerem streamingowym dla serwisów morskich: AISHub, VesselFinder, MarineTraffic, FleetMon

Projekt AIS: http://kotwica.szczecin.pl/ais/
Urząd Morski w Szczecinie - oznakowanie toru wodnego, stacje VTS/AIS

System Automatycznej Identyfikacji, AIS (ang. Automatic Identification System, AIS) – system automatycznej łączności opracowany w końcu XX wieku i rozpowszechniony na początku XXI. Zapewnia automatyczną wymianę danych, przydatnych do uniknięcia kolizji między statkami oraz identyfikujący statek dla brzegowych systemów nadzorujących ruch statków (VTS).

System AIS przesyła następujące rodzaje danych:

Informacje dynamiczne: 
pozycja statku, jego kurs i prędkość, informacje o zmianie kursu oraz status statku,
Dane statyczne: nazwa statku, jego sygnał wywoławczy (Call Sign), bandera, numery IMO oraz MMSI, rok budowy, typ oraz wymiary statku,

Dane dotyczące danej podróży: 
port przeznaczenia, spodziewany czas przybycia (ETA), zanurzenie.

Dane te, wraz z informacjami wprowadzonymi ręcznie (nazwa jednostki, sygnał wywoławczy, numer MMSI, port przeznaczenia, zanurzenie, liczba osób na pokładzie, a także położenie anteny AIS na pokładzie jednostki i jej podstawowe wymiary) są nadawane w specjalnym formacie i mogą być odczytane przez urządzenia AIS na statkach w pobliżu (do kilkudziesięciu mil morskich) i stacjach kontroli ruchu. AIS jest połączony z systemami antykolizyjnymi statku oraz VDR (rejestratorem parametrów statku tzw. czarna skrzynka). 
Dane odbierane przez system są wyświetlane na ekranach radarów i dzięki temu rozwiązaniu oficer wachtowy ma ułatwione zadanie w podjęciu decyzji o uniknięciu kolizji.

kotwica.szczecin.pl posiada dwie stacje bazowe Systemu Automatycznej Identyfikacji AIS i jest partnerem streamingowym dla serwisów morskich: AISHub, VesselFinder, MarineTraffic, FleetMon

Projekt AIS: http://kotwica.szczecin.pl/ais/
Urząd Morski w Szczecinie - oznakowanie toru wodnego, stacje VTS/AIS

System Automatycznej Identyfikacji, AIS (ang. Automatic Identification System, AIS) – system automatycznej łączności opracowany w końcu XX wieku i rozpowszechniony na początku XXI. Zapewnia automatyczną wymianę danych, przydatnych do uniknięcia kolizji między statkami oraz identyfikujący statek dla brzegowych systemów nadzorujących ruch statków (VTS).

System AIS przesyła następujące rodzaje danych:

Informacje dynamiczne: 
pozycja statku, jego kurs i prędkość, informacje o zmianie kursu oraz status statku,
Dane statyczne: nazwa statku, jego sygnał wywoławczy (Call Sign), bandera, numery IMO oraz MMSI, rok budowy, typ oraz wymiary statku,

Dane dotyczące danej podróży: 
port przeznaczenia, spodziewany czas przybycia (ETA), zanurzenie.

Dane te, wraz z informacjami wprowadzonymi ręcznie (nazwa jednostki, sygnał wywoławczy, numer MMSI, port przeznaczenia, zanurzenie, liczba osób na pokładzie, a także położenie anteny AIS na pokładzie jednostki i jej podstawowe wymiary) są nadawane w specjalnym formacie i mogą być odczytane przez urządzenia AIS na statkach w pobliżu (do kilkudziesięciu mil morskich) i stacjach kontroli ruchu. AIS jest połączony z systemami antykolizyjnymi statku oraz VDR (rejestratorem parametrów statku tzw. czarna skrzynka). 
Dane odbierane przez system są wyświetlane na ekranach radarów i dzięki temu rozwiązaniu oficer wachtowy ma ułatwione zadanie w podjęciu decyzji o uniknięciu kolizji.

kotwica.szczecin.pl posiada dwie stacje bazowe Systemu Automatycznej Identyfikacji AIS i jest partnerem streamingowym dla serwisów morskich: AISHub, VesselFinder, MarineTraffic, FleetMon

Projekt AIS: http://kotwica.szczecin.pl/ais/
Urząd Morski w Szczecinie - oznakowanie toru wodnego, stacje VTS/AIS

System Automatycznej Identyfikacji, AIS (ang. Automatic Identification System, AIS) – system automatycznej łączności opracowany w końcu XX wieku i rozpowszechniony na początku XXI. Zapewnia automatyczną wymianę danych, przydatnych do uniknięcia kolizji między statkami oraz identyfikujący statek dla brzegowych systemów nadzorujących ruch statków (VTS).

System AIS przesyła następujące rodzaje danych:

Informacje dynamiczne: 
pozycja statku, jego kurs i prędkość, informacje o zmianie kursu oraz status statku,
Dane statyczne: nazwa statku, jego sygnał wywoławczy (Call Sign), bandera, numery IMO oraz MMSI, rok budowy, typ oraz wymiary statku,

Dane dotyczące danej podróży: 
port przeznaczenia, spodziewany czas przybycia (ETA), zanurzenie.

Dane te, wraz z informacjami wprowadzonymi ręcznie (nazwa jednostki, sygnał wywoławczy, numer MMSI, port przeznaczenia, zanurzenie, liczba osób na pokładzie, a także położenie anteny AIS na pokładzie jednostki i jej podstawowe wymiary) są nadawane w specjalnym formacie i mogą być odczytane przez urządzenia AIS na statkach w pobliżu (do kilkudziesięciu mil morskich) i stacjach kontroli ruchu. AIS jest połączony z systemami antykolizyjnymi statku oraz VDR (rejestratorem parametrów statku tzw. czarna skrzynka). 
Dane odbierane przez system są wyświetlane na ekranach radarów i dzięki temu rozwiązaniu oficer wachtowy ma ułatwione zadanie w podjęciu decyzji o uniknięciu kolizji.

kotwica.szczecin.pl posiada dwie stacje bazowe Systemu Automatycznej Identyfikacji AIS i jest partnerem streamingowym dla serwisów morskich: AISHub, VesselFinder, MarineTraffic, FleetMon

Projekt AIS: http://kotwica.szczecin.pl/ais/
kotwica.szczecin.pl
kotwica.szczecin.pl
•
Follow

Urząd Morski w Szczecinie – oznakowanie toru wodnego, stacje VTS/AIS

System Automatycznej Identyfikacji, AIS (ang. Automatic Identification System, AIS) – system automatycznej łączności opracowany w końcu XX wieku i rozpowszechniony na początku XXI. Zapewnia automatyczną wymianę danych, przydatnych do uniknięcia kolizji między statkami oraz identyfikujący statek dla brzegowych systemów nadzorujących ruch statków (VTS).

System AIS przesyła następujące rodzaje danych:

Informacje dynamiczne:
pozycja statku, jego kurs i prędkość, informacje o zmianie kursu oraz status statku,
Dane statyczne: nazwa statku, jego sygnał wywoławczy (Call Sign), bandera, numery IMO oraz MMSI, rok budowy, typ oraz wymiary statku,

Dane dotyczące danej podróży:
port przeznaczenia, spodziewany czas przybycia (ETA), zanurzenie.

Dane te, wraz z informacjami wprowadzonymi ręcznie (nazwa jednostki, sygnał wywoławczy, numer MMSI, port przeznaczenia, zanurzenie, liczba osób na pokładzie, a także położenie anteny AIS na pokładzie jednostki i jej podstawowe wymiary) są nadawane w specjalnym formacie i mogą być odczytane przez urządzenia AIS na statkach w pobliżu (do kilkudziesięciu mil morskich) i stacjach kontroli ruchu. AIS jest połączony z systemami antykolizyjnymi statku oraz VDR (rejestratorem parametrów statku tzw. czarna skrzynka).
Dane odbierane przez system są wyświetlane na ekranach radarów i dzięki temu rozwiązaniu oficer wachtowy ma ułatwione zadanie w podjęciu decyzji o uniknięciu kolizji.

kotwica.szczecin.pl posiada dwie stacje bazowe Systemu Automatycznej Identyfikacji AIS i jest partnerem streamingowym dla serwisów morskich: AISHub, VesselFinder, MarineTraffic, FleetMon

Projekt AIS: http://kotwica.szczecin.pl/ais/

Podziel się wiadomością.....
more
2 tygodnie temu
View on Instagram |
2/9
Urząd Morski w Szczecinie – jeden z dwóch urzędów morskich w Polsce, będący terenowym organem administracji morskiej obejmujący obszarem działania porty wodne, przystanie morskie i pas nadbrzeżny zachodniego wybrzeża Rzeczypospolitej Polskiej.
Obecnie terytorialny zasięg kompetencji Urzędu Morskiego w Szczecinie obejmuje odcinek wybrzeża morskiego w granicach miasta: Świnoujście, powiatów: kamieńskiego, gryfickiego, kołobrzeski, koszaliński, sławieński, słupski (do Ustki) oraz akweny morza terytorialnego i polskiej wyłącznej strefy ekonomicznej Morza Bałtyckiego w granicach południków wyznaczających powyższy odcinek wybrzeża oraz część Zalewu Szczecińskiego w granicach miasta Szczecin oraz powiatu polickiego.

Urząd Morski w Szczecinie
Adres:
Pl. Stefana Batorego 4
70-207 Szczecin
Zachodniopomorskie
Polska
Telefon:
(+48) 91 440 34 00

https://www.ums.gov.pl
kotwica.szczecin.pl
kotwica.szczecin.pl
•
Follow

Urząd Morski w Szczecinie – jeden z dwóch urzędów morskich w Polsce, będący terenowym organem administracji morskiej obejmujący obszarem działania porty wodne, przystanie morskie i pas nadbrzeżny zachodniego wybrzeża Rzeczypospolitej Polskiej.
Obecnie terytorialny zasięg kompetencji Urzędu Morskiego w Szczecinie obejmuje odcinek wybrzeża morskiego w granicach miasta: Świnoujście, powiatów: kamieńskiego, gryfickiego, kołobrzeski, koszaliński, sławieński, słupski (do Ustki) oraz akweny morza terytorialnego i polskiej wyłącznej strefy ekonomicznej Morza Bałtyckiego w granicach południków wyznaczających powyższy odcinek wybrzeża oraz część Zalewu Szczecińskiego w granicach miasta Szczecin oraz powiatu polickiego.

Urząd Morski w Szczecinie
Adres:
Pl. Stefana Batorego 4
70-207 Szczecin
Zachodniopomorskie
Polska
Telefon:
(+48) 91 440 34 00

https://www.ums.gov.pl

Podziel się wiadomością.....
more
2 tygodnie temu
View on Instagram |
3/9
Polska Administracja Morska - historia i co warto wiedzieć...
kotwica.szczecin.pl
kotwica.szczecin.pl
•
Follow

Polska Administracja Morska – historia i co warto wiedzieć…

Podziel się wiadomością.....
more
3 tygodnie temu
View on Instagram |
4/9
Witowo Radio - Wspomnienie już tylko, nasłuchy komunikatów, śledzenie map z pozycjami AIS statków...

Stacja Witowo Radio zakończyła pracę 31 grudnia 2019 roku o godzinie 23:59. Od 1 stycznia 2020 rolę stacji brzegowej przejmie na polskim wybrzeżu nowo powołana stacja brzegowa - Polish Rescue Radio.
Nagranie przedstawia ostatni komunikat wyemitowany przez stację Witowo Radio przed jej zamknięciem. Stacja Witowo Radio przez wiele lat zapewniała łączność alarmową w polskiej strefie przybrzeżnej na Bałtyku.
kotwica.szczecin.pl
kotwica.szczecin.pl
•
Follow

Witowo Radio – Wspomnienie już tylko, nasłuchy komunikatów, śledzenie map z pozycjami AIS statków…

Stacja Witowo Radio zakończyła pracę 31 grudnia 2019 roku o godzinie 23:59. Od 1 stycznia 2020 rolę stacji brzegowej przejmie na polskim wybrzeżu nowo powołana stacja brzegowa – Polish Rescue Radio.
Nagranie przedstawia ostatni komunikat wyemitowany przez stację Witowo Radio przed jej zamknięciem. Stacja Witowo Radio przez wiele lat zapewniała łączność alarmową w polskiej strefie przybrzeżnej na Bałtyku.

Podziel się wiadomością.....
more
3 tygodnie temu
View on Instagram |
5/9
Morska Stocznia Remontowa Gryfia – stocznia remontowo-produkcyjna działająca w Szczecinie i w Świnoujściu. Działa jako spółka akcyjna utworzona w 2013 roku w wyniku połączenia dwóch zakładów: Morskiej Stoczni Remontowej w Świnoujściu oraz Szczecińskiej Stoczni Remontowej „Gryfia". 
Początki działalności SSR Gryfia sięgają początku lat pięćdziesiątych XX wieku. Stocznia w Świnoujściu prowadzi działalność od 1968 r.
Morska Stocznia Remontowa Gryfia świadczy usługi w zakresie remontów, przebudów, budów nowych statków, remonty awaryjne i przeglądy klasowe. MSR Gryfia obsługuje statki różnych typów i rozmiarów – zarówno duże statki handlowe, jak również promy pasażerskie, specjalistyczne jednostki wielozadaniowe, holowniki i jachty. Ponadto jest producentem konstrukcji stalowych dla branży offshore. Od 2010 r. MSR Gryfia należy do grupy MARS Shipyards & Offshore.

Dok nr 5, 216 × 35 m, 17000 t
Morska Stocznia Remontowa Gryfia – stocznia remontowo-produkcyjna działająca w Szczecinie i w Świnoujściu. Działa jako spółka akcyjna utworzona w 2013 roku w wyniku połączenia dwóch zakładów: Morskiej Stoczni Remontowej w Świnoujściu oraz Szczecińskiej Stoczni Remontowej „Gryfia". 
Początki działalności SSR Gryfia sięgają początku lat pięćdziesiątych XX wieku. Stocznia w Świnoujściu prowadzi działalność od 1968 r.
Morska Stocznia Remontowa Gryfia świadczy usługi w zakresie remontów, przebudów, budów nowych statków, remonty awaryjne i przeglądy klasowe. MSR Gryfia obsługuje statki różnych typów i rozmiarów – zarówno duże statki handlowe, jak również promy pasażerskie, specjalistyczne jednostki wielozadaniowe, holowniki i jachty. Ponadto jest producentem konstrukcji stalowych dla branży offshore. Od 2010 r. MSR Gryfia należy do grupy MARS Shipyards & Offshore.

Dok nr 5, 216 × 35 m, 17000 t
Morska Stocznia Remontowa Gryfia – stocznia remontowo-produkcyjna działająca w Szczecinie i w Świnoujściu. Działa jako spółka akcyjna utworzona w 2013 roku w wyniku połączenia dwóch zakładów: Morskiej Stoczni Remontowej w Świnoujściu oraz Szczecińskiej Stoczni Remontowej „Gryfia". 
Początki działalności SSR Gryfia sięgają początku lat pięćdziesiątych XX wieku. Stocznia w Świnoujściu prowadzi działalność od 1968 r.
Morska Stocznia Remontowa Gryfia świadczy usługi w zakresie remontów, przebudów, budów nowych statków, remonty awaryjne i przeglądy klasowe. MSR Gryfia obsługuje statki różnych typów i rozmiarów – zarówno duże statki handlowe, jak również promy pasażerskie, specjalistyczne jednostki wielozadaniowe, holowniki i jachty. Ponadto jest producentem konstrukcji stalowych dla branży offshore. Od 2010 r. MSR Gryfia należy do grupy MARS Shipyards & Offshore.

Dok nr 5, 216 × 35 m, 17000 t
Morska Stocznia Remontowa Gryfia – stocznia remontowo-produkcyjna działająca w Szczecinie i w Świnoujściu. Działa jako spółka akcyjna utworzona w 2013 roku w wyniku połączenia dwóch zakładów: Morskiej Stoczni Remontowej w Świnoujściu oraz Szczecińskiej Stoczni Remontowej „Gryfia". 
Początki działalności SSR Gryfia sięgają początku lat pięćdziesiątych XX wieku. Stocznia w Świnoujściu prowadzi działalność od 1968 r.
Morska Stocznia Remontowa Gryfia świadczy usługi w zakresie remontów, przebudów, budów nowych statków, remonty awaryjne i przeglądy klasowe. MSR Gryfia obsługuje statki różnych typów i rozmiarów – zarówno duże statki handlowe, jak również promy pasażerskie, specjalistyczne jednostki wielozadaniowe, holowniki i jachty. Ponadto jest producentem konstrukcji stalowych dla branży offshore. Od 2010 r. MSR Gryfia należy do grupy MARS Shipyards & Offshore.

Dok nr 5, 216 × 35 m, 17000 t
Morska Stocznia Remontowa Gryfia – stocznia remontowo-produkcyjna działająca w Szczecinie i w Świnoujściu. Działa jako spółka akcyjna utworzona w 2013 roku w wyniku połączenia dwóch zakładów: Morskiej Stoczni Remontowej w Świnoujściu oraz Szczecińskiej Stoczni Remontowej „Gryfia". 
Początki działalności SSR Gryfia sięgają początku lat pięćdziesiątych XX wieku. Stocznia w Świnoujściu prowadzi działalność od 1968 r.
Morska Stocznia Remontowa Gryfia świadczy usługi w zakresie remontów, przebudów, budów nowych statków, remonty awaryjne i przeglądy klasowe. MSR Gryfia obsługuje statki różnych typów i rozmiarów – zarówno duże statki handlowe, jak również promy pasażerskie, specjalistyczne jednostki wielozadaniowe, holowniki i jachty. Ponadto jest producentem konstrukcji stalowych dla branży offshore. Od 2010 r. MSR Gryfia należy do grupy MARS Shipyards & Offshore.

Dok nr 5, 216 × 35 m, 17000 t
Morska Stocznia Remontowa Gryfia – stocznia remontowo-produkcyjna działająca w Szczecinie i w Świnoujściu. Działa jako spółka akcyjna utworzona w 2013 roku w wyniku połączenia dwóch zakładów: Morskiej Stoczni Remontowej w Świnoujściu oraz Szczecińskiej Stoczni Remontowej „Gryfia". 
Początki działalności SSR Gryfia sięgają początku lat pięćdziesiątych XX wieku. Stocznia w Świnoujściu prowadzi działalność od 1968 r.
Morska Stocznia Remontowa Gryfia świadczy usługi w zakresie remontów, przebudów, budów nowych statków, remonty awaryjne i przeglądy klasowe. MSR Gryfia obsługuje statki różnych typów i rozmiarów – zarówno duże statki handlowe, jak również promy pasażerskie, specjalistyczne jednostki wielozadaniowe, holowniki i jachty. Ponadto jest producentem konstrukcji stalowych dla branży offshore. Od 2010 r. MSR Gryfia należy do grupy MARS Shipyards & Offshore.

Dok nr 5, 216 × 35 m, 17000 t
Morska Stocznia Remontowa Gryfia – stocznia remontowo-produkcyjna działająca w Szczecinie i w Świnoujściu. Działa jako spółka akcyjna utworzona w 2013 roku w wyniku połączenia dwóch zakładów: Morskiej Stoczni Remontowej w Świnoujściu oraz Szczecińskiej Stoczni Remontowej „Gryfia". 
Początki działalności SSR Gryfia sięgają początku lat pięćdziesiątych XX wieku. Stocznia w Świnoujściu prowadzi działalność od 1968 r.
Morska Stocznia Remontowa Gryfia świadczy usługi w zakresie remontów, przebudów, budów nowych statków, remonty awaryjne i przeglądy klasowe. MSR Gryfia obsługuje statki różnych typów i rozmiarów – zarówno duże statki handlowe, jak również promy pasażerskie, specjalistyczne jednostki wielozadaniowe, holowniki i jachty. Ponadto jest producentem konstrukcji stalowych dla branży offshore. Od 2010 r. MSR Gryfia należy do grupy MARS Shipyards & Offshore.

Dok nr 5, 216 × 35 m, 17000 t
Morska Stocznia Remontowa Gryfia – stocznia remontowo-produkcyjna działająca w Szczecinie i w Świnoujściu. Działa jako spółka akcyjna utworzona w 2013 roku w wyniku połączenia dwóch zakładów: Morskiej Stoczni Remontowej w Świnoujściu oraz Szczecińskiej Stoczni Remontowej „Gryfia". 
Początki działalności SSR Gryfia sięgają początku lat pięćdziesiątych XX wieku. Stocznia w Świnoujściu prowadzi działalność od 1968 r.
Morska Stocznia Remontowa Gryfia świadczy usługi w zakresie remontów, przebudów, budów nowych statków, remonty awaryjne i przeglądy klasowe. MSR Gryfia obsługuje statki różnych typów i rozmiarów – zarówno duże statki handlowe, jak również promy pasażerskie, specjalistyczne jednostki wielozadaniowe, holowniki i jachty. Ponadto jest producentem konstrukcji stalowych dla branży offshore. Od 2010 r. MSR Gryfia należy do grupy MARS Shipyards & Offshore.

Dok nr 5, 216 × 35 m, 17000 t
Morska Stocznia Remontowa Gryfia – stocznia remontowo-produkcyjna działająca w Szczecinie i w Świnoujściu. Działa jako spółka akcyjna utworzona w 2013 roku w wyniku połączenia dwóch zakładów: Morskiej Stoczni Remontowej w Świnoujściu oraz Szczecińskiej Stoczni Remontowej „Gryfia". 
Początki działalności SSR Gryfia sięgają początku lat pięćdziesiątych XX wieku. Stocznia w Świnoujściu prowadzi działalność od 1968 r.
Morska Stocznia Remontowa Gryfia świadczy usługi w zakresie remontów, przebudów, budów nowych statków, remonty awaryjne i przeglądy klasowe. MSR Gryfia obsługuje statki różnych typów i rozmiarów – zarówno duże statki handlowe, jak również promy pasażerskie, specjalistyczne jednostki wielozadaniowe, holowniki i jachty. Ponadto jest producentem konstrukcji stalowych dla branży offshore. Od 2010 r. MSR Gryfia należy do grupy MARS Shipyards & Offshore.

Dok nr 5, 216 × 35 m, 17000 t
kotwica.szczecin.pl
kotwica.szczecin.pl
•
Follow

Morska Stocznia Remontowa Gryfia – stocznia remontowo-produkcyjna działająca w Szczecinie i w Świnoujściu. Działa jako spółka akcyjna utworzona w 2013 roku w wyniku połączenia dwóch zakładów: Morskiej Stoczni Remontowej w Świnoujściu oraz Szczecińskiej Stoczni Remontowej „Gryfia".
Początki działalności SSR Gryfia sięgają początku lat pięćdziesiątych XX wieku. Stocznia w Świnoujściu prowadzi działalność od 1968 r.
Morska Stocznia Remontowa Gryfia świadczy usługi w zakresie remontów, przebudów, budów nowych statków, remonty awaryjne i przeglądy klasowe. MSR Gryfia obsługuje statki różnych typów i rozmiarów – zarówno duże statki handlowe, jak również promy pasażerskie, specjalistyczne jednostki wielozadaniowe, holowniki i jachty. Ponadto jest producentem konstrukcji stalowych dla branży offshore. Od 2010 r. MSR Gryfia należy do grupy MARS Shipyards & Offshore.

Dok nr 5, 216 × 35 m, 17000 t

Podziel się wiadomością.....
more
3 tygodnie temu
View on Instagram |
6/9
wSzczecinie.pl - przewrócił się dźwig w Dąbiu na marinie
kotwica.szczecin.pl
kotwica.szczecin.pl
•
Follow

wSzczecinie.pl – przewrócił się dźwig w Dąbiu na marinie

Podziel się wiadomością.....
more
9 miesięcy temu
View on Instagram |
7/9
Śruba po sezonie 2021 vol.2
Śruba po sezonie 2021 vol.2
Śruba po sezonie 2021 vol.2
Śruba po sezonie 2021 vol.2
Śruba po sezonie 2021 vol.2
Śruba po sezonie 2021 vol.2
Śruba po sezonie 2021 vol.2
Śruba po sezonie 2021 vol.2
Śruba po sezonie 2021 vol.2
kotwica.szczecin.pl
kotwica.szczecin.pl
•
Follow

Śruba po sezonie 2021 vol.2

Podziel się wiadomością.....
more
9 miesięcy temu
View on Instagram |
8/9
Śruba po sezonie 2021 vol.1
Śruba po sezonie 2021 vol.1
Śruba po sezonie 2021 vol.1
Śruba po sezonie 2021 vol.1
Śruba po sezonie 2021 vol.1
Śruba po sezonie 2021 vol.1
Śruba po sezonie 2021 vol.1
Śruba po sezonie 2021 vol.1
Śruba po sezonie 2021 vol.1
kotwica.szczecin.pl
kotwica.szczecin.pl
•
Follow

Śruba po sezonie 2021 vol.1

Podziel się wiadomością.....
more
9 miesięcy temu
View on Instagram |
9/9
Przejdź do konta na Instagramie
ŻEGLUGA SZCZECIŃSKA
URZĄD MORSKI SZCZECIN
URZĄD ŻEGLUGI ŚRÓDLĄDOWEJ
Prawa autorskie © 2022 KOTWICA.SZCZECIN.PL. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Screenr parallax theme autorstwa FameThemes
ALERT RCB !!!